Fan Page Facebook

דפי פייסבוק הם יותר ויותר "דף הבית השני" עבור עסקים מקוונים. פייסבוק יצרו לאחרונה הזדמנויות חדשות רבות עבור עמודי חברה על מנת להשיג יותר תנועה באמצעות שיטות אמיתיות של קידום אתרים - ניחשתם נכון - Search Engine Optimization (SEO).

 "ערוצי ויראלי" של פייסבוק - News Feed, הזמנות, והודעות – משחקות תפקיד מרכזי בהפצת תוכן באמצעות פייסבוק, טקטיקות SEO חשובות למעסיקים בדף שלך בפייסבוק ויכול לעזור בדף שלך כדי לקבל עוד ועוד מעריצים בפייסבוק. הפצה ויראלית יכולה לעזור לך להגיע לאנשים מעריצים שלך המחוברים ישירות, מנוע החיפוש בדף אופטימיזציה חושף את userbase כולו. למעשה, פייסבוק עצמה נקטה בצעדים משמעותיים כדי לשפר את SEO משלה במהלך הזמן ליצירת הזדמנויות עבור דף החברה וזה ישירות לטובתך תוך יצירת ערך עבור  Facebook בעת ובעונה אחת.

אז, בלי עיכובים נוספים, להלן 10 אסטרטגיות וטקטיקות SEO עבור עמוד פייסבוק שצריכים לדעת:

1. בחר את השם הטוב ביותר עבור דף הפייסבוק שלכם - ולא לשנות אותו

בחירת השם הנכון עבור דף הפייסבוק שלך הוא חיוני. למרות הפיתוי לכנות את כותרת הדף שלך עם מילות מפתח בעלות ערך גנרי גבוה - כמו "מסעות מייק של הסוכנות: לאס וגאס, הוואי, קנקון - מלונות, טיסות וכו '- גישה זו הייתה למעשה עלולה לפגוע בשיעור של הדף לצמיחה ויראלית ב פייסבוק , באמצעות SEO טוב יותר, לדוגמה, אם הכותרת של הדף מופיעה כ " spammy", האוהדים יינטו פחות לשתף אותו עם חברים שלהם בפרופיל שלהם וכפועל יוצא נוטים להסתיר את עדכון החדשות שלהם ב Feed.

שנית, לא להתפתות ולבחור שם לדף "גנרי" לחלוטין כמו "מסעות" ו "הוואי". משום שהכוונה של פייסבוק עבור הדפים היא שהם מייצגים עסקים אותנטי, מותגים, או סלבריטאים, פייסבוק לאחרונה ביטל עדכונים בעלי שם כללי של עמודים.

השורה התחתונה: להשתמש בשם האמיתי של העסק שלך כמו השם של הדף שלך. וברגע שאתה בוחר שם לדף שלך, לא לשנות אותו. שינוי השם בפייסבוק שלך מבחינת SEO יעלה לכם נקודות.

 

2. בחר את כתובת האתר הטוב ביותר (שם משתמש פייסבוק) עבור דף הפייסבוק שלך (מעל 100 מעריצים)

יש לשמור על השם הגנרי וזו הזדמנות טובה עבור עסקים כדי לשקול שילוב מילות מפתח כלליות עבור SEO בשילוב של הדף עצמו. בעוד שפייסבוק יצרה רשימה שחורה של שמות גנריים במנועי הבקשה, עדיין יש הזדמנויות לעסקים להשיג שמות גנריים יחסית, או שמות הכוללים את השם האמיתי שלהם עם מילות מפתח כלליות יותר.

עם זאת, אנו מציעים לשלב מילות מפתח כלליות לכתובת שלך בדף פייסבוק: פייסבוק מתכננת דפים אותנטיים על מנת לייצג את זהותם של עסקים ומותגים יש לשלול את זכויותיהם של עמודים עם כותרות גנרית לפני,ולכן זה לא יעלה על הדעת כי פייסבוק אולי איכשהו תעניש דפים עם שמות גנריים שפורסם.

האפשרות הבטוחה ביותר - הימור לטווח ארוך חכם לדעתנו - הוא לבחור שם משתמש אותנטי המייצג את העסק שלך או המותג. לדוגמה, ברגע שאתה בוחר שם משתמש פייסבוק / URL עבור הדף שלך, לא מומלץ לשנותו - שוב. יש לבחור שם משתמש נוח ולטווח ארוך.

הערה חשובה אחת: כדי להקל על המשתמש בפייסבוק יש לעבור את הסף. (לפחות 100 מעריצים) לפני זה הוא זכאי לבחור שם משתמש. אם לדף שלך יש פחות מ 100 אוהדים, יש לבצע הרשמה אינטנסיבית על מנת להתחיל בקידום.

 

3. השתמש ב"אודות" בתיבת הטקסט לכתיבה דחוסה של מילת המפתח בחלק העליון של הדף שלך

אסטרטגיה חשובה ב  SEO צריכה להיות כך שבדף הפייסבוק שלך בכל פעם שישנה אפשרות לפרוזה דחוסה המטרה הינה הצבת מילות מפתח במטרה לסגור את החלק העליון של הדף ככל האפשר. בשל מגבלות של פייסבוק בעמוד ניתן למקם "חתיכות גדולות" על הקיר בכרטיסיה כטקסט ברירת המחדל של דפי פייסבוק, "אודות" הינה תיבה המייצג את המקום הגבוה ביותר בדף  וכדאי להוסיף טקסט מותאם אישית.

כדי להוסיף טקסט לתיבת בדף "אודות", לחץ על "כתוב משהו על [YourPage]" בתיבה מתחת לתמונה בדף הפרופיל שלך. לאחר מכן הקלד טקסט - יש גבול עד 250 תווים, ולכן יש לבחור את המילים בתבונה.

 

4. השתמש בלשונית "מידע" בכרטיסייה כדי לכלול מילות מפתח חשובות יותר טקסט וקישורים בעדיפות גבוהה לדף שלך

פייסבוק יוצרת "מידע" על הכרטיסייה עבור כל עמוד פייסבוק ישנם שדות המכילים תיאורי metadata שמשקללים את הדף. חשוב למלא את השדות האלה, משום שהם מספקים את ההזדמנות כדאי לכלול מילות מפתח, פרוזה, וקישורים הציון של תוכן העמוד שלך בפייסבוק חשוב עבור סוגים רבים של חיפושים ב-Google. לדוגמה:

  • כתובת, עיר, מדינה, והמיקוד חשובים עבור חיפושים מקומיים
  • סקירת החברה, המשימה ואת המוצרים אותם מציעים חשובים עבור חיפושי המוצר
  • קישורים ישירים לאתרים שלך או באתרים רלוונטיים אחרים באזור שלך.

קטגוריה ספציפית תקודם בהתאם לקטגוריה שבחרת עבור הדף שלך כאשר אתה יוצר את דף מותג העסק,להקה או דמות ציבורית), ולכן יש לבחור את הקטגוריה המתאימה ביותר לצרכים שלך.

 

5. יצירת " FBML" הינה אפשרות להוספת תיבות וכרטיסיות לתוכן ממוקד יותר וקישורים סטטיים לדף שלך ניתן למקם בלוקים גדולים של טקסט.

ברירת המחדל של דף הפייסבוק שלך מוגבלת למדי (ראה "אודות" בסעיף 3 ), פייסבוק מאפשרת בדף ליצור יותר תיבות או כרטיסיות שיכול להכיל כל סוג של תוכן סטטי, כולל טקסט, תמונות, וקישורים. הוספת תוכן או כרטיסיות על גבי הדף שלך יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את ה Page Rank של תוכן הדף שלך (שים לב, עם זאת, כי כל כרטיסייה מקבל URL נפרד בעיני גוגל).

כדי להוסיף תיבת תוכן או טאב מותאמות אישית בדף שלך, בצע את הפעולות הבאות:

  1. 1. לך אל היישום "סטטי FBML" בפייסבוק.
  2.  
  3. 2. Click "הוסף לדף שלי" בצד שמאל למעלה, בחר את הדף שברצונך להוסיף תיבת תוכן או כרטיסיה מותאמת אישית.
  4.  
  5. 3. תבחר לסגור את תיבת הדו שיח, לעבור אל הדף, לחץ על "עריכת דף" מתחת לתמונה לדף הפרופיל שלך.
  6.  
  7. 4. את רשימת היישומים בדף שהתקבל, אתה צריך לראות יישום בשם "FBML 1." לחץ על סמל העיפרון בצד ימין, בחר "ערוך".
  8.  
  9. 5. עם שני שדות: "כותר Box" ו - "FBML." הזן את השם שאתה רוצה לתת לתיבה או בכרטיסיה "תיבת כותר." הזן את HTML ברצונך להשתמש בשדה "FBML" (FBML היא Facebook Markup Language, היא קבוצת משנה של ה-HTML.) ולאחר מכן לחץ על הלחצן שמור שינויים.
  10.  
  11. 6. לחץ על הקישור "עריכה" בראש העמוד שלך כדי להחזיר את הבקשה שלך בדף ההגדרות. לחץ על סמל העיפרון ליד השם של FBML היישום שיצרת ובחר "הגדרות יישום."
  12.  
  13. 7. כאשר אתה רוצה להוסיף את FBML אתה פשוט נכנס כמו קופסה, בחר "הוסף" לצד האפשרות Box. מותאמת אישית בתיבת FBML כברירת מחדל יופיע על תיבות הכרטיסיה, כך שאם אתה רוצה להעביר אותו לצד השמאלי של הכרטיסייה שלך, עליך לגרור את  הכרטיסיה לתיבות, לחץ על סמל העיפרון על FBML התיבה שלך, ובחר "העבר בכרטיסיה קיר. "
  14.  
  15. 8. או, אם אתה רוצה להוסיף את FBML אתה פשוט נכנס כמו כרטיסייה, בחר "הוסף" לצד האפשרות Tab. תוכן מותאם אישית צריך אז באופן אוטומטי יופיע בכרטיסיה משלך. שים לב, עם זאת, כי בפייסבוק נחתכות כותרות הכרטיסיה אחרי 10 תווים, אז אתה צריך לבחור שם קצר.
  16.  

וואלה! לאחר תהליך מפרך למדי, התוכן המותאם אישית שלך אמור להיות מוצג. הקפידו לכתוב עותק טוב

 

6. לפרסם קישורים ישירים לאתר האינטרנט שלך (או באתרים רלוונטיים אחרים) בדף הנוכחי.

עדכוני סטטוס יכולים להציע דרך יעילה להוספת קישורים ישירים (ליד החלק העליון של מבנה הדף.)  Google רואה את הדפים המקשרים לאתרים רלוונטיים ודוגמת אותם. דפים שאינם קשורים והוספת קישורים רבים מדי עלולה להפריע.

 - קישורים בפרסום עדכוני סטטוס יכול להיות דרך רבת עוצמה כדי לשפר את הקישור האותנטי בציון דף פייסבוק שלכם.

קיימות שתי דרכים לפרסם קישורים אל הדף הנוכחי שלך:

  1. 1. "Including" כתובת האתר כחלק מההודעה בתיבת הטקסט - עדכון הסטטוס עצמו
  2.  
  3. 2. Using "הוסף קישור" כפתור בתחתית חלון הסטטוס.
  4.  

הבה נבחן את היתרונות והחסרונות של כל גישה מבחינת SEO:

  1. 1.  Raw URL - כאשר אתם כוללים את כתובת ה-URL בעדכון הסטטוס עצמו, פייסבוק אוטומטית מייצרת קישורים ישירות לכתובת האתר, אתה לא יכול לשלוט על טקסט העוגן של הקישור (זה תמיד רק כתובת האתר עצמו), הקישור לא עובר ישירות אל היעד - לא דרך אתר Facebook.com המוסיפה את שורת התפריטים למעלה.
  2.  
  3. 2. הוספה באמצעות "קישור" - כאשר אתה משתמש "הוסף קישור" תכונה של המו"ל פייסבוק, פייסבוק מושך את הגוף של הכותרת, התמונות מהדף שלך, ומציע קטע של התמונה, התמונה וטקסט הקישור מתעדכנים במקומות הסמוכים של הדף. הכללה של טקסט זה אוטומטית מעלה את הצפיפות במילות מפתח של האזור, וכן קישורי התמונה ככתובת אתר היעד - הן היתרונות של שימוש נחמד "הוסף קישור".
  4.  

טיפ: ניתן גם לשנות את טקסט העוגן תוך כדי לחיצה על הכותרת של העמוד לפני לחיצה על "שיתוף".

עם זאת, חשוב, כאשר בוחרים בקישור כשלעצמו דהיינו ללכת ישירות לאתר היעד - זה שונה באם בחרתם בכתובת לשתף את  Facebook.com בדף שהתקבל, עם שורת התפריטים העליונה הכוללת תכונות שיתוף. אמנם יש עדיין ויכוח SEO, על רמת ההשפעה של יישום הפרטים הספציפיים של סרגלי כלים כגון, היעדר קשר ישיר, כאשר באמצעות "הוסף קישור" תכונה שעושה פייסבוק חלקית אך עלולה להפחית את היתרונות של SEO.

 

7. הוספת תמונות עם כיתובים, אירועים עם תיאורים, דיון ופורום

זה ברור, אבל חשוב תמיד להוסיף תוכן מעניין דרך שיתוף בדף הפייסבוק שלך, יש למלא תמיד באמצעות כל השדות – תיאור זמין על כל סוג של תוכן משותף. כאשר שולחים תמונות, התיאורים יכולים להיות מפורטים וזאת לתת שימוש למילות מפתח "צפופה". כאשר מפרסמים אירועים, לקחת עוד דקה כדי לכלול בטקסט את מילות המפתח בתיאור האירוע שברצונך לקדם. הוספת דיון בפורום!

פייסבוק מאפשרת לתוכן המשותף בדפים בפייסבוק להדגם ע"י האינדקס של מנועי החיפוש, כך שיש להשתמש בכלים אותם פייסבוק מספקת כדי לקדם את האתר.

 

8. יש להשיג קישורים נכנסים לדף שלך ב Facebook מהאינטרנט על ידי פרסום קישורים בדף שלך לכל אתרי האינטרנט שלך.

בדיוק כמו שמגוון רחב של קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים יכול לסייע להגדיל את ה-PageRank, יש לקבל קישורים נכנסים מהדף שלך ב Facebook וכך יגדל PageRank שלך גם. אתה יכול לעשות את זה עם קישורי טקסט, אך פייסבוק יצרה גם "מצא אותנו ב Facebook" התג מעביר אותי לעמוד משתמש. ניתן להוסיף גם תיבת מעריצים יישום בדף האינטרנט עם הפניה לפייסבוק אך ללא יציאה מדף האתר המקורי.

פייסבוק יצרה הנחיות פרסום לקידום דף הפייסבוק שלכם והוא שווה קריאה. בעיקרון, פייסבוק לא מעוניינים לצרף שותפים רק בגלל שיש עמוד רשמי בפייסבוק. עם זאת, פייסבוק רוצה כמה שיותר קישורים המצביעים על Facebook.com

 

9. קבל יותר קישורים נכנסים אל תוך פייסבוק ע"י הוספת מעריצים Facebook

הוספת דף בפייסבוק ע"י מעריצים מעלה את הקישורים לדפים לפייסבוק בגירסת ברירת המחדל של דפי הפרופיל של משתמשי פייסבוק, כן, הם גלויים למנועי החיפוש, ככל שיש יותר האוהדים אתה מקבל יותר. מספר הקישורים באמת יכול להוסיף ולדרג גבוה יותר את מיקומך בתוצאות החיפוש האורגניות.

 

10. יחסי הגומלין מאפשרים לחזק את הקשר על ידי מעריצים המגיבים לתוכן הנוכחי שלך

כאשר מעריצים מוסיפים תגובה לדף התוכן הנוכחי שלך בפייסבוק, קישורים מחברים לפרופיל שלהם בחזרה ל-Facebook. כתוצאה מכך, כאשר הפרופיל של אלה האוהדים אשר פרסמו הערות מתקשרים לדף שלך לאינדקס, גוגל יראו יותר קישורים הדדיים בין הדף של המעריצים לדף שלך (בדרך כלל גדל באופן אורגני במשך הזמן), יראו כמערכת יחסים חזקה. זה יוצר מעגל וירטואוזי של משקל הקישור המשופר של הפרופיל.

 

המסקנה

בעוד הרחבת הנוכחות שלך בדף פייסבוק דורש תכנון יצירתי וביצוע עקבי, SEO יכול לשחק תפקיד חיוני בחיזוק וצמיחה של הדף. בעוד הפצה ויראלית מגבילה אותך למעריצים שלך ו/או לאנשים מחוברים, מנוע החיפוש בדף אופטימיזציה חושף את userbase כולו עד פייסבוק - כפי שאמרנו לעיל, ישנם רבים שיש להם עמוד אך פעילות זו תעזור למקסם את החשיפה שלהם באמצעות Google, Yahoo, MSN ושאר מנועי החיפוש הפופולאריים.