פלטפורמה לאתר דיל יומי - בניית אתר לרכישות חברתיות

שנת 2011 נפתחה במגמה של אתרי רכישה קבוצתית או קנייה חברתית, מגמה אשר החלה להשפיע באופן מיידי על תרבות הקנייה והצריכה במגוון רחב של קטגוריות. רבים מכירים את רעיון הרכישה החברתית מהסנונית הראשונה בתחום הנדל"ן, אך בעוד שבתחום זה מדובר על התאגדות מספר קטן של אנשים לביצוע רכישה משמעותית כמו דירה, המנגנון בקנייה החברתית מבוסס על מספר רב של אנשים אשר מבצעים את הרכישה בנפרד. כך יוצא שבפועל, עקב מספרם הגדול של הרוכשים, נוצרת האפשרות לספק להעניק הנחות משמעותיות בזמן הרכישה.

מיפו טכנולוגיות פיתחה פלטפורמה מוכנה עבור בניית אתר דילים , בניית אתר רכישות קבוצתיות

היום, ללא גלישה למספר אתרים המציעים קופונים לקניה חברתית לא מסתיים תהליך חיפוש המידע לפני רכישה. ניתן לרכוש מוצרים שירותים מתחום תרבות הפנאי כגון: קופונים למסעדות, בתי קפה, הצגות, טיפולי יופי, מכוני ספא, צימרים ועוד. מספר המצטרפים בכל יום גדל בהעברה מפה לאוזן ומהעברה ויראלית באינטרנט בין אנשים שונים שמתלהבים ממציעת דיל יומי אטרקטיבי, אתר הדילים שולח אחת ליום קופון אטרקטיבי ישירות למייל של הצרכן המציע "דיל יומי" כמו כן קיימים כבר מספר אתרים המרכזים מספר הצעות לקניה קבוצתית כך שניתן לקבל פריסה של אפשרויות לפני ביצוע קניה למוצר או שירות זה או אחר.

הדילים המוצעים באתר הם בשיעור הנחה של 50% ומעלה, מדובר על עסקים שלרוב לא ניתן למצוא הנחות אצלם, לכן כדי שההנחה תהיה כה משמעותית על העסקה להיות מתוחמת בזמן וכפופה למספר מצטרפים מינימאלי.  זהו מודל בו כולם מרוויחים, בעלי העסקים מקבלים חשיפה מאוד גדולה וממוקדת לגולשים שמחפשים את המבצעים האלו והגולשים מרווחים הנחות מפליגות במקומות שלרוב אין בהם הנחות כלל.
 
אתרי קניה חברתית נשענים בעיקר על רשתות חברתיות כדי לקדם את העסקאות המוצעות - פייסבוק, טוויטר ואימיילים בדיוור ישיר הם כלים קריטיים שבלעדיהם אתר רכישה שכזה לא יכול להתקיים. כל שעל הגולש לעשות הוא להיכנס לאתר קניה חברתית אחת ליום ולראות האם המבצע המוצע מתאים לו או להירשם לאתר. במידה ונרשמתם לאחת ההצעות הליך הרכישה הוא קל מאוד- באמצעות כרטיס אשראי אתה רוכש קופון באתר ובמידה וירשמו מינימום קונים תקבלו אפשרות להדפיס את הקופון ולממש אותו בבית העסק תוך 30-90 יום לרוב.
 
אבי השיטה הוא האתר גרופר שהוקם לפני שנים ונמכר לפני מספר שבועות במספר מיליונים לא פחות, ל Groupon אתר אמריקאי השווה מיליארדים . כיום לאתר זה יש שלוחה בכמעט כל עיר בארה"ב. עסקת השיא בוצעה ע"י שיתוף פעולה עם חברת הבגדים GAP אשר מכרה באתר קופונים בשווי 11 מיליון דולר תוך 24 שעות.

בחודש ינואר נמכר האתר גרופר לחברה שהתחילה את הטרנד העולמי Groupon , מאז גבר קצת עליית המיזמים שהבינו את הפוטנציאל העצום באתרי דיל יומי.

כחלק מאתרי הדילים היומיים,הקניה הקבוצתית  והרכישה הקבוצתית- ניתן למצוא את האתרים הבאים: קופו,ביג דיל, וואלה שופס, Buyclub, קנטינה, גוזרים קופון, באיה, דיל היום, YE:MA:MA, גרופר, baligam, Buy2 ,groupli ,Gar Gir, Buddies, GroopBuy, Deal Zone,  Coupona, BigDeal, Buycell ווהיד עוד נטויה.

צרו קשר לבניית אתר דיל יומי, בניית אתר רכישות חברתיות , בניית אתר רכישה קבוצתית, בניית אתר רכישות קבוצתיות.

מיפו טכנולוגיות פיתחה מספר אתרים העוסקים במכירה חברתית ואתרי דילים יומיים. בחברת מיפו ישנם מומחים לבניית אתר דילים יומיים,מומחה לבניית אתר דילים יומיים, מומחה לבניית אתר רכישה חברתי

למיפו טכנולוגיות פלטפורמה מוכנה להקמת אתר קניות חברתיות


 

יצירת קשר עבור בניית אתר דילים יומיים