מראה חדש ל Facebook Fan Page

פייסבוק שידרגה את מערכת עמודי המעריצים ה Fan Page. במרכז השדרוג נמצא עיצוב חדש שמאפשר לבעלי העמודים אמצעים נוחים יותר לשתף את התכנים והפעילויות בעמוד.
כמעט בכל שדרוג או שינוי בפייסבוק, גם במקרה זה ישנה מחלוקת האם השינוי הוא לטובה או ששוב פייסבוק מסבכת את ממשק המשתמש - מבלבלת את המשתמשים ומסבכת לנו את החיים. בהמשך הפוסט אנו נציג את שתי הדעות בעד ונגד השינוי של עמודי ה Fan Page אשר משמשים בעיקר לשיווק עסקים בפייסבוק.

לפני שניגע בתוכן השינויים כדאי לזכור שני דברים שלמדנו בהיסטוריה הקצרה של פייסבוק:
1.  צריך לתת לפייסבוק קרדיט – הדרך של פייסבוק לרוב נכונה, פייסבוק בדרך כלל מתווה את הכיוון הנכון בתוך הרשת החברתית.
2.  לפייסבוק לא כל כך אכפת. תובנת ההמונים לא תופסת לגביה ענקית התוכנה, כך שלכל המתנגדים כנראה שחבל לכם על האנרגיות..

דוגמא לעמוד הישן:

דוגמא לעמוד החדש:

לגוף העניין: העדכון של עמודי ה Fan Page של פייסבוק אמורים לתת חוויה ויזואלית טובה יותר ומטרתם העיקרית היא לאפשר לבעלי העסקים לשמור על סגנון אישי בתוך המערכת של פייסבוק ולשמר את הלקוחות על ידי הפעילות בעמוד המעריצים. התוכן מקבל את מירב תשומת הלב והפך להיות זמין ומרכזי יותר, סרגל הניווט הוסט אל מתחת לתמונה המרכזית בעמוד וכך התפנה מקום עבור התכנים בעמוד כולל דפי ה FBML.

העדכונים המרכזיים בעמוד:

  • סרגל הניווט הוסט אל מתחת לתמונה המכרזית (צד שמאל בממשק האנגלית וצד ימין בממשק העברית בפייסבוק)
  • תוכן העמוד נמצא במרכז ומקבל חשיפה גבוהה יותר
  • בדומה לפרופיל המשתמש נוכל מצוא בראש העמוד מספר תמונות
  • Wall - קיר המודעות מקבל את מרכז החשיפה

שיהיה בהצלחה רבה לכל בעלי העסקים עם השינויים החדשים בעמודי ה Fan Page של פייסבוק