Pinterest אתר שיתוף של תמונות ווידאו

כאנשי מקצוע באינטרנט לא רק אכפת מאיך למצוא דברים חדשים, אבל גם איך להראות בצורה מדהימה את המוצרים או השירותים שלנו לקהלים חדשים, כיצד Pinterest עובד לטובתנו זה מה שננסה להבין. Pinterest הוא שילוב של "נעץ" ו "עניין" כלומר שירות אינטרנט המאפשר לנהל ולשתף תמונות וסרטוני וידאו מקוונים. Pinterest החלה במהירות ונהנית מפופולאריות רבה, "הרשת החברתית החדשה" התחילה ובקיץ האחרון כאשר היו רשומים יותר מ 1 מיליון משתמשים ועד היום הצטרפו יותר מ 4 מיליון חברים חדשים.


כיצד זה עובד?
באתר Pinterest ניתן למוצא דברים מעניינים, באתר מפורסמים לוחות בנושא ספציפי כאשר ניתן לשתף אותם עם משתמשים אחרים באתר על ידי "נעיצה" . כמו רשתות חברתיות אחרות, עדיין מסתתרים מעט ניואנסים אשר הופכים את האתר לכלי שיווקי רב עוצמה ברשת. רוב התוכן הינו צילום - גרפיקה ועיצוב דיגיטלי, כמו גם אפשרות לשתף תוכן וידאו. התמונות עצמן אינן המוקד היחידי של האתר - הנקודה היא היכולת לארגן קישורים לדפים חיצוניים שונים ולהתחבר עם אנשים בשיתוף האינטרסים שלך ותחביבים. אתה יכול גם לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים ב"לוחות" אם הטעם שלהם הוא סמכותי או אהוב. נקודה למחשבה, כאן הוא המקום שבו צריך להיות זהיר - רשמית Pinterest אינו לצרכי העסק, אלא לשימוש אישי בלבד. אבל זה לא בהכרח אומר שאתה לא יכול להשתמש בו עבור העסק שלך, זה רק אומר שאתה צריך להיות זהיר יותר מאשר השימוש בפייסבוק או טוויטר, לדוגמא.

חזרה לחשבון Pinterest החדש שלך. אי הנוחות הראשוני היחיד הוא שאתה לא יכול לגשת Pinterest מיד, צריך לקבל הזמנה ראשונה. אתה יכול לבקש הזמנה באתר עצמו ולחכות, התשובה מגיע כשבוע לתיבת הדוא"ל. דרך נוספת היא לקבל הזמנה מחבר Pinterest פעיל אחר שאתה מכיר.

Pinterest מדריך שימוש קצר:
לא משנה אם זה עסק או אישיות שברצונך ליצור את החשבון, עבור Pinterest, אתה עדיין רוצה ליצור חשבון לאדם. שיתוף פרטי האישיות שלך על ידי מילוי השדה ביוגרפיה ממש מתחת לתמונת הפרופיל, מראה שאתה פעיל. יצירת הלוחות לתמונות קל כמו לחבר שתיים ועוד שתיים. המקום שנקרא "סיכות" על הלוחות נערך על ידך ונשאר רק ליהנות ולשתף! "נעץ" לחצן מיוצג על ידי הרחבה רגילה של הדפדפן עם פונקציה גרור והדבק. אתה יכול להצמיד (לנעוץ) כל דבר שאתה רוצה, או לחפש לפי קטגוריות: חית מחמד חמודה, נופים מדהימים, מכוניות יוקרה, אביזרים, עיצוב הבית, בגדים הדרכות שיעורי וידאו ועוד. ניתן לאפשר למשתמשים אחרים לפרסם את התוכן שלך על הלוחות שלהם. אופנה בלוח ויזואלי זה הינם לוחות ספציפיים של חדרים נפרדים עם רעיונות עיצוב לכל אחד, תמונות של חיות המחמד עם בעליהם או את הצמחים שהם מגדלים. קטגוריה אהובה אחרת של אוהדי Pinterest – טבחים ושפים שמטרתם לשמור ולשתף את המתכונים שלהם באינטרנט.

תוכלו לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים ב Pinterest ובהודעות שלהם. אם אינך מעוניין בחיפוש אחר "pinners" אחר תוכל להשתמש בתפריט "Everything" ולבחור לוחות לפי קטגוריות. מה עוד ניתן לעשות עם סיכה?  סיכות יכולות להיות "tweeted" זאת אומרת לצייץ בטוויטר על התמונה האחרונה שנעצתם או שיתוף בפייסבוק כמובן.

אתה יכול לבדוק את התמונות הפופולאריות על ידי לחיצה על כפתור “Popular” בתפריט. יש לכלול @ (כרוכית) בשדה "Description" לשיתוף חומר עם משתמש אחר, ה"נועץ" יקבלו הודעה על כך. בשל האפשרות “pin-it” ב-bookmarklet אתה לא צריך להתחבר וניתן להישאר בדף ולהצמיד (לנעוץ) משהו אחר. השתמש בכפתור "Videos" במידה ואתה רוצה להצמיד ולשתף חומר וידאו. באתר מגוון של קטעי וידאו מרשים: החל מהדרכות וידאו, שיעורים ומצגות וכלה בקדימונים לסרטים.

טיפים בשיווק לנועץ המתחיל:
אתר זה מכיל קבוצות ספציפיות של מוצרים ושירותים, כגון אופנה, עיצוב, ניהול, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב פנים, עיצוב נוף, עיצוב אתר ועוד. תוכן שמפורסם עבור אזורים אלה הינו מוביל ואין ספק, "הסיכה" צריכה להיות מדהימה. תמונה מהממת תנצח, תמשוך תשומת לב ולבסוף תקבל אלפי סיכות. לכן, ההצעה שלנו עבור עסקים גדולים המתחילים פעילות ב- Pinterest שלהם היא להוסיף תמונות להודעות הקשורות למוצר או השירות שהן מספקות (לא את התמונות של המוצרים עצמם, זה נראה בולט מדי). לדוגמה, חברת AMD (יצרנית שבבי מיקרו) מנהלת לוחות המציגים את החיים של אנשים אוהבי היי-טק וגאדג'טים - זה קשור פחות או יותר למוצר שהם מוכרים ולקהל שיצפה בלוחות שלהם.

זקוק למתנה מיוחדת? הכנס לקטגורית "המתנות" וחפש את הפריטים במחיר המתאים. התהליך הוא קל ומהיר: לחץ על הסיכה (תמונה) על מנת לעבור לחנות שבה תוכל לקנות את המוצר. סיכות המתנה ממוינות אפילו לפי מחיר מה שהופך את התהליך לקל ופשוט. כאשר אתה אוהב משהו, אתה פשוט צריך להצמיד אותו ללוח שלך ולהוסיף אל "רשימה המשאלות" את המתנות שהינכם מעוניינים בהן. אם אתם מייצגים את החנות, ניתן לעודד pinners אחרים לעבור לשלב הבא ולמעשה לקנות את המוצרים שלך ! ניתן לחזור באמצעות הסיכות חזרה אל דף האינטרנט המקורי דבר המקל על תהליך השיווק וקידום אתר אינטרנט.

בדיוק כמו ברשתות שיתוף חברתיות אחרות ניתן בקלות להוסיף תיאורים ותגיות לתמונות. זה גורם להם להופיע בקלות ולהיחשף למשתמשים אחרים. מהות השיווק של ה"מפעל נועץ"  כולו, הוא קישורים חיצוניים!  מה כל כך חשוב לעסקים בקידום אתרים וכאן נמצא היתרון המשמעותי: כאשר ננעץ סיכה לתמונה מאתר אינטרנט ישירות ונצמיד את התמונה על לוח ה- Pinterest, נמצא כי הקישור עדיין נשמר לעמוד המקורי. קישורים אלו פועלים באותו אופן, גם אם התמונות ננעצות בלוחות של עוקבים אחרים כמובן.

באשר ללקוחות הפוטנציאליים
השירות מיועד יותר לנשים מאשר לחלק הגברי של הקהל באינטרנט. רוב הסיכות מייצגות תחום נרחב מעולם עיצוב הביתה, אופנה, איפור, יד שנייה, עבודת יד, רעיונות למטבח וכן הלאה. זה עושה את זה דומה לבלוגים יצירתיים שונים שנועדו לתת לקוראים השראה. זה לא אומר בהכרח כי לא תצליחו להגיע לאותו קהל היעד בהכרח. באופן כללי, הדבר תלוי בעסק עצמו - צילום ביתי, אדריכלות, עיצוב ואמנות, ספורט, דיג, כדורגל ותחומים אחרים מסוגלים לפתות גברים ונשים כאחד.

Pinterest קלה יחסית בקידום חברות קטנות
לדחוס על הלוחות את הסחורה שלך היא אסטרטגיה גרועה. אתה צריך לפעול כפרט עם הטעם שלו / שלה, יש לנעוץ דברים שמועילים ועלולים לזכות באמון ורגשות ידידותיים ותורמים להצלחה הפוטנציאלית. דרך אחת הינה "הדמיה", תמונות שיעוררו השראה עבור pinners אחרים ועדיין לחשוף את המותג שלכם / העסק. הדרך השנייה הינה לאסוף מספר גדול ככל שניתן של "עוקבים" נוספים, קישורים חברתיים, לקשר ולחבר אל משתמשים עם טעמים או העדפות דומות. קידום עצמי לא צריך להיות כל כך ברור – יש להשתמש בחשיבה יצירתית ולייצר אינטראקציה! ההיבט העיקרי של עבודת השיווק שלך Pinterest הינה לקבל יותר קליקים מהקישורים שלך בחזרה אל הקשורים בתמונה (ע"י נעיצות)  או וידאו. זה עוזר להגביר את הקידום למודעות המותג שלך.

מותגים מעסיקים "נועץ" מיוחד כדי לקדם את המוצרים שלהם באמצעות לוחות Pinterest, יש לזכור לוחות אילו מייצגים את הפנים של המותג שלך, מיצוב, סגנון והייחוד העסקי. לא ניתן להתייחס למותג בשם התמונה ולכן יש לכלול קישורים לאתר המקורי. נקודה נוספת הינה להיות זהירים בזמן הערות שתרשמו, תגובות אילו נקראות ע"י כל הגולשים ופשוט לא ניתן להסתיר אותם.

צפייה בלוחות של "עוקבים" בלוחות שלך הינם נקודת מבט ללוחות של קהל היעד שלך, Pinterest יעזור לך לעקוב אחר מגמות ולדעת פחות או יותר מה "חם" ועל ידי כך ניתן לחזות את רצונות הלקוחות שלך ולהציע את הסחורה שהם מעוניינים בה ובכך להגשים משאלות של קהל היעד שלכם.