תצורת דף הפרופיל החדשה של פייסבוק

תצורת דף הפרופיל החדשה של פייסבוק.

ברגע שאתם נכנסים לפייסבוק לפרופיל האישי, חפשו על מסך הבית שלכם היטב - אולי קיבלתם הזמנה להתקנת תצורת פרופיל חדשה הנקראת ציר הזמן. ההזמנה  מחכה לכם בחלק העליון של הדף. זה הוא סוג של שדרוג המשנה את המראה הכללי של הדף ודומה לטור כפול עם הרבה פרטים חדשים ומעודכנים. 


מראה חדש של הפרופיל האישי והעסקי הולך להיות הדבר החדש הבא בפייסבוק.

בהתבסס על התוכן שכבר שיתפתם בפרופיל שלכם בפייסבוק כך נבנה דף ציר הזמן. הוא יראה את המעניין ביותר מבין הסיפורים שלכם בסדר כרונולוגי הפוך. בחלק העליון של הפרופיל תופיע תמונה - באנר גדול פתוח לבחירה של המשתמשים. (תוכן של משתמשים מוצג במקביל בסעיף Apps.)  עדכון הסטאטוס נעשה בתיבה יעודית ( גולשים יכולים לשתף תמונות חדשות, קישורים, עדכונים, מקומות). כפי שניתן לראות כאשר גוללים למטה את ציר הזמן, העמודה הימנית לניווט מהיר וסרגל הכלים בראש הדף יישארו סטטיים.


מספר שינויים בפריסת פייסבוק החדש:

תמונת השער: התמונה מופיעה ככרזה גדולה לפי בחירת המשתמש, הבאנר יישב בחלק העליון של ציר הזמן יחד עם שיבוץ של התמונה מהכרטיס האישי שלכם. מימדי התמונות  הן 851 × 315 פיקסלים (אם התמונה קטנה יותר ממידות אלה, התמונה נמתחת לגודל זה.). תוכלו לבחור כל תמונה המייצגת את המותג שלכם, עדיין אסור להשתמש בתמונה כחלק מהפעולות ליצירת תגובה או פעולה של הצופים בפרופיל, כלומר אסור לכלול קריאה לפעולה, הצבע על מחיר כמו כפתור, או מידע על רכישה, פרטים ליצירת קשר (מופיע בחלק העליון של הדף), הפניות ליישומים של פייסבוק או פעולות, כגון "LIKE" או "SHARE" או חץ מהתמונה המפנה לכל התכונות הללו, וטכניקות דומות.

לוח עדכונים בזמן אמת:  אלמנט חדש הנמצא בצד ימין העליון של המסך יעזור למשתמשים לראות מה קורה בזמן אמת, כולל עדכון הודעות, קבצי תמונות, הערות ופעילות חברים, כמו גם אפשרות להצטרף לפעולות אלו.

סעיף ABOUT: בסעיף זה ניתן להציג תיאור של זהות המותג שלך, כתובת, פרטי איש קשר. כאשר משתמשים לוחצים על הקישור, נפתח חלון חדש לפי רצונם המציג מידע בסיסי.

יישומים בדף: כבעלים של  הדף ניתן כעת לא רק להדגיש יישומים מותאמים אישית, אלא גם לעדכן את הסמלים, אפליקציות ושמות על מנת לתאר את מטרת היישום. יישומי פייסבוק, הוחלפו כעת מהסרגל ניווט השמאלי לצד הימני של הדף, והן יכולות לכלול LIKES, קטעי וידאו, תמונות, אירועים, הצגות, תערוכות ועוד כגון יישומים המותאמים אישית לקידום שלך: תחרויות, משחקים, קופונים, מדיה, טופס השארת פרטים וכדומה.

רשימות חברים: עם תכונה חדשה זו יהיה קל לראות רק את העדכונים החשובים לכם.

 News Feed טוב יותר: קל להסתיר עדכונים פחות מעניינים מהזנת חדשות ולצפות בסיפורים המעניינים ביותר מאז נכנסתם לאחרונה לפייסבוק (סיפורים חדשים וסיפורים מעודכנים יופיעו במקום אחד).

דף המעריצים: בעבר בעלי הדף הצליחו להגדיר את כרטיסיית הנחיתה כברירת מחדל עבור מי שאינם חובבי הדף  וביקרו בדף זה כדי לפתות אותם לעשות ((LIKE ולהפוך האוהדים. פונקציונאליות זו אינה זמינה כאופציה ברירת המחדל של דף הנחיתה, אלא המשתמשים יוכלו כעת לראות את תצוגת ציר הזמן הראשי במקום. היישום עדיין קיים, אך פעם שנבצע קישור מאתר האינטרנט שלך או בכל מקום אחר לדף שלך בפייסבוק, ניתן לקשר אנשים באופן ישיר לתצוגה מסוימת או להפנות אותם אל דף השער.

ניתן לסמן בכוכב, להסתיר, או לעגן: משמעות הדבר הינה שהמשתמשים יוכלו לשנות את הפריטים על ציר הזמן של הדף שלהם, מה שהופך את הסיפורים לאישיים יותר, ניתן להדגיש אותם עם סמל הכוכב, להסתיר אותם עם סמל העיפרון או למחוק מציר הזמן. בנוסף כבעלי הדף תוכלו להצמיד או לעגן סיפור ספציפי, הצעה שיווקית, אירוע קידום מכירות יוצא דופן לחלק העליון של ציר הזמן לתקופה של עד 7 ימים.


מה ישתנה בתבניות פייסבוק בבנית האתר?

בתכנות האתר יתבצעו שינויים קלים כדי להתאים לסטנדרטים של פריסת פייסבוק החדשה. רוחב תבניות פייסבוק יהיה 810px - המתקרבת לרוחב של עיצוב אתר אינטרנט ממוצע. לגבי אותם תבניות פייסבוק שפותחו בעבר, אנו בוחנים את כולם ויכולים להבטיח לכם שכל עיצוב יעבוד בצורה חלקה בסביבה פייסבוק חדשה.

צוות המפתחים של מיפו טכנולוגיות החל גם לייצר בשפת HTML5 אנימציה ועיצובים עבור פייסבוק ברוחב 810px החדש. חשוב לזכור, תמונת השער בגדלים 851 × 315 נועדה ללכוד את אופי העסק וחשוב יהיה להקפיד על מדיניותה של פייסבוק לגבי תמונות שער אילו.