תצורת דף העסק החדשה של פייסבוק

הימים החמים ממש מעבר לפינה וזה הזמן  לשקול שיפוץ של דף החברה בפייסבוק, זו הזדמנות לעשות קצת ניקיון סביב דף המותג שלכם, כמו גם לעשות קצת מחקר בהתחשב בהיסטוריה של החברה שלך, בעיקר כי צריך את זה להמשך הטיפול בדף החברה.
 
פריסת דף החברה נראה כמו עיצוב ציר הזמן בפרופיל האישי. בהשוואה לגרסה הקודמת השיפוץ הזה כולל שדרוגים מרכזיים. ציר הזמן החדש של פייסבוק יכול באופן אוטומטי על כל דפי המותג עד ה - 30 למרץ, אז ודאו כי אתם מוכנים!
 
במסגרת השדרוג, דפי המותג מעוטרים בצילום כיסוי רחב בכותרת העליונה של הדף, בנוסף עמוד הפרופיל מחולק לשני עמודים המופרדים בקו המגדיר את ציר הזמן עצמו.  העיצוב חדש ומספק אפשרויות חדשות לביטוי עצמי, כלומר ההיסטוריה של החברה עם אבני דרך ובניית נרטיב מרשים. חוץ מזה, לפי חוות דעת של משתמשים פריסה זו היא הרבה יותר מעניין וידידותי למשתמש מאשר הגרסה הקודמת.
 
בפריסה החדשה לא תמצאו על הלוח מצד שמאל את הקישורים, עכשיו לוח היישום נמצא תחת צילום השער בתוך מסגרת המחולקת לשלושה חלקים מלבניים, כדי לראות את כל הקישורים, המשתמש צריך ללחוץ על הגלילה.
 
בפריסת ציר הזמן יש עוד תכונה מעניינת הדומה לבלוג, היכולת לנעוץ הודעות מסוימות בחלק העליון של ציר הזמן. אם הפוסט  "נעוץ", הוא יישאר בראש ציר הזמן לתקופה מוגדרת של זמן. תכונה זו מאפשרת להשאיר את החדשות הכי חשובות במקומות הבולטים ביותר. הודעה "נעוצה" תסומן בדגל כתום קטן. באותה תקופה לא ניתן לנעוץ יותר מפוסט אחד, ניתן לראות את הפוסט בשני מקומות, בחלק העליון של ציר הזמן ובמקום הכרונולוגי שלו.
 
פריסת ""Displaces החדשה קיימת בדף בתצורת לשונית (רוחב כולל של 520px בכרטיסייה) עם פריסת חדשה של  810px. תוכן הכרטיסייה בדף ייראה מרוכז באמצע פריסת 810 פיקסל ללא התאמות כלשהן. כל היישומים נשארים בדף של המותג עם סמלים של יישומים חדשים, כאשר הממדים החדשים של האיקונים הינם 111 × 74px.
 
שדרוג דפי המותג האחרון כולל את היכולת לשלוח ולקבל הודעות פרטיות עם המשתמשים, זו כנראה אחת התכונות שלה ציפינו במיוחד. מכאן שהאינטראקציה של הלקוח - המותג תגדל עם הזמן.
 
בנוסף לכל הדברים שהוזכרו לעיל, פייסבוק מתכננת להשיק בדף Analytics. דף זה יהיה זמין עבור כל מנהלי הדף. תהיה להם גישה מיידית בזמן אמת על תוצאות "אנשים מדברים על זה", ו "פרסם את עמוד - מדדים" כולל "Reach" (אורגנית, בתשלום, ויראלי) ו "המשתמשים שלך".
 
הנה החידושים בקצרה:

  • עדכון מראה ותחושה.
  • נראות חלקית של הלשוניות.
  • ביטול ברירת המחדל של דף הנחיתה.
  • גישה חדשה להצגת תוכן.
  • תוכן הכרטיסייה הנוכחית מתעדכן ברציפות ולא יציג יישומים מיושנים.
  • אפשרות להעברת מסרים בין המותגים למשתמשים.
  • עמוד Analytics - בקרוב.
     
    ניתן לראות מספר דוגמאות יצירתיות מבין דפי הפייסבוק השייכים למותגים מובילים עם עיצוב ציר הזמן יוצא מן הכלל. כפי שניתן לראות, חברות הסתגלו מהר מאוד והדפים שלהם מתאימים  לעיצוב החדש.