קידום אתרים

מהו קידום?

מהות הקידום

ניתן להתייחס לאינטרנט כאל ספר אחד גדול, המכיל אינדקס עצום שעל פיו ניתן לדעת במדויק היכן ממוקמת כל פיסת מידע. המטרה שלנו היא לקדם את אתרך כך שגוגל ומנועי חיפוש אחרים ימקמו את האתר שלך בראש רשימת האינדקסים. מיקום גבוה ברשימה של מנועי החיפוש, יבטיח כניסות רבות יותר לאתרך.

 

מרכיבי הקידום

בחירת מילות מפתח
הוצאת דו"ח סטטיסטי של מילות המפתח המבוקשות בתחום תוך התייחסות לרלוונטיות מילות המפתח לאתר. הפקת דו"ח מילות מפתח מרכזיות עם מירב החיפושים וכן מילות מפתח משניות עם חיפושים רבים. נעבור על תחרותיות מילות המפתח על מיקומו הנוכחי של האתר בכל מילת מפתח וכן על רלוונטיות כל מילת מפתח לאתר.הפקת דו"ח סופי עם המלצות למילות מפתח לקידום והצגתו ללקוח לאישור.

ניתוח סטטיסטי של המבקרים באתר
כלים סטטיסטיים כגון Google Analytics מאפשרים לעקוב אחר התנהגות הגולשים בתוך האתר. בעזרת כלים אנו מפיקים דוחות המאפשרים לשפר בצורה חדה ביותר את קידום האתר, שיפור זמן שהיית הגולש באתר, התאמת דפי נחיתה לקמפיינים פרסומיים, התאמת התוכן באתר למילות מפתח ועוד.

קידום האתר בעזרת קישורים
כלי חשוב לקידום האתר הוא רישומו באתרי אינדקס ברשת והחלפת לינקים איכותיים. בניית
הקישורים תבנה בהתאמה למילות המפתח הדרושות תוך הקפדה על מבנה קישורים נכון.

הצגת החזר על ההשקעה ROI ושוב אופטימיזציה
בעזרת כלים שונים אנו ננתח את הקמפיינים הפרסומיים ואת קידום האתר במנועי החיפוש. ניתוח זה יאפשר לנו לנתח במדויק את כדאיות ההשקעה שלכם בקידום יחסית לרווח המבוקש. בעזרת הכלים אנו ננתח פרטים חשובים כגון עלות הרכישה, הערך של משך חיי הלקוח יחסית לשיעורי ההמרות, הצלחת מסע הפרסום ועוד.

מסקנות – ניתוח דוחות סטטיסטים
אנו עובדים בשקיפות מלאה יחד אתכם. מדי חודש אנו נייצר דוח סטטיסטי אשר יסביר באופן מפורט את מיקום האתר במנועי החיפוש השונים לפי מילות המפתח שהוגדרו. דוחות אלו יעזרו לנו ולכם לתחקר את התהליך ולהחליט על דרכי הפעולה הנכונות לקידום האתר בצורה הטובה ביותר.

הגדרות
Page Rank : כלי של Google המסייע בקביעת דירוג אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש של
Google. כלי זה מסתמך על מהותו הדמוקרטית הייחודית של האינטרנט ומשתמש במבנה
הקישורים העצום שלו כאינדיקטור לערך הדף הספציפי. אתרים חשובים ואיכותיים זוכים לדירוג PageRank גבוה, אותו זוכרת Google בכל עת שהיא עורכת חיפוש.

Robots.txt : קובץ המאפשר למנהלי האתרים לשלוט בגישה לאתריהם במספר רמות, החל
מרמת האתר כולו וכלה ברמת הספריות הבודדות או הדפים הבודדים קובץ זה מיידע את
הסורקים אילו ספריות ודפים מיועדים לסריקה ואילו לא.

הוספה לאינדקס (To Index): תהליך הוספת תוכן האתר שלך למנוע החיפוש

כתובת האתר URL : כתובת אתר אינטרנט, אשר מכילה את שם האתר

מילת מפתח (Keyword): מילה או ביטוי המוקלדים בשדה החיפוש של מנוע החיפוש.
בהמשך, מנוע החיפוש מחפש דפים הכוללים את המילה או הביטוי המסוימים.

סורק - עכביש : תוכנה המשמשת לאיתור והוספה לאינדקס של כתובות האתרים באינטרנט.

תגי meta meta tags: תג ב HTML המתאר את תוכנו של דף אינטרנט. לתגי meta
השפעה רבה על העכביש, הצגת האתר בגוגל. תגי ה meta מאפשרים לשלוט בהוספת דפים  לאינדקס.